.

.

Samstag, 16. April 2011

Mama.......


aniołem bez skrzydeł Była
spokojnością wypełniona
mądrością obdarzona
sprawiedliwością wszelaką
skromnością człowieczą
Bogu wierna do końca
kochająca bez granic
Matka prawdziwa

odnajdując swoje skrzydła
uniosła sie tak wysoko i ujrzała pewnie ogród Ojca
wypełniona pragnieniem miłości i pociągnięta za rękę sióstr ,  matki i ojca
pozostała

pozostawiając nas w  bólu , żalu i smutku


bo cierpienie jest  miłością .....


żegnaj  MAMUŚ

spoczywaj na upragnionych łąkach w pokoju u boku stwórcy ogrodu nieśmiertelności....

wieczny odpoczynek racz Jej dać  Panie.....

5 Kommentare:

  1. Anusiu Kochana po raz pierwszy nie wiem co napisać, bo w tym momencie słowa są niczym krople deszczu...
    Przytulam Cię bardzo mocno :* i łączę się z Tobą w bólu.
    Musiała być cudowną kobietą, skoro ma tak cudowną córkę.

    PS
    Anusia, jak będziesz w Polsce, koniecznie mnie odwiedź, KONIECZNIE. Będę czekać. Pa pa.

    AntwortenLöschen
  2. Anusia, zaglądam do Ciebie po kilka razy dziennie.
    Nie ma Ciebie...
    Trzymaj się dzielnie Kochana.
    Bardzo Ci współczuję :* :* :*

    AntwortenLöschen
  3. Anusia...
    Chcę życzyć Ci na Święto Wielkiej Nocy dużo spokoju, tego wewnętrznego, jak i tego zewnętrznego.
    Anulka, ściskam Cię jak siostrę, której nie mam, a zawsze tak bardzo chciałam mieć... :*
    PS
    Zostawiłam u sibie na blogu kilka słów...

    AntwortenLöschen
  4. Aniu, muszę jeszcze to napisać...
    Czytam Twoje słowa, słowa pożegnania z Mamą. Czytam je niezliczony raz.
    Tak pięknie napisałaś, jesteś niezmiernie wrażliwą osóbką, a ja kocham takich ludzi...
    Twoja Mamusia jest dumna, że ma TAKĄ córkę, i zawsze będzie przy Tobie, duchowo...

    AntwortenLöschen
  5. Wokol mnie zoztacza sie pustka nieskonczona, za oknem ciemnosc nieskonczona. A ja, lezac mysle o tej kobiecie ktora najblizsza byla mi na swiecie.. Odeszla nagle. Odeszla cicho jak ciche bylo jej zycie i moze o takim odejsciu marzyla skrycie.. Matuchno moja- moj przyjacielu!
    Odeszlas!
    Zostawiajac w bolu najblizszych swych wielu.
    A w niebie Bog juz czekal na Ciebie!

    ...Joanna...

    AntwortenLöschen