.

.

Montag, 25. April 2011

I ku wieczności.....


to co widzimy
to co ujrzeć pragniemy
by siebie samego nasycić ...napoić
i wypełnić swe wszelakie pragnienia
trwa ułamek chwili
***
i tylko chwilę


to Czego nie widzimy
to co nas nie zaspokoi
we wszelakie pragnienia
tego Czego dłonie nie dotkną
oczy nie zobaczą
a uszy nie usłyszą
trwa wiecznie
***

i ku wieczności


wieczności życzę

ania





Dziewczyny nie macie pojęcia jak wasze słowa  koją .
Dają  świadomość , że nie jest sie samym .
Nawet jak by sie chciało uciec zagubić i nigdy nie byc odnalezionym to przez wszystkie wasze słowa sie  nie da . 
Są słowa , które otwierają bramy nowego miejsca . Nowego początku i dalszego życia bez najukochańszej MAMY  !!!!!! 
Niektórzy przez własne doświadczenie wspierają dodając otuchy i światło .....
Z całego mego serca i przez serce dziękuje za wasze chwile dla mnie i mojej MAMY. Za troskę i myśli .
Za modlitwę ....



W Morzu ludzi jedna ręka rękę podaje .
Z czystego serca ot tak .
 Bierzesz rękę i w miłość przemieniasz ten nad zwyczajny fakt .
 Wypełniona po brzegi , rękę wyciągasz i chwytasz następna dłoń .
Nie znając przyczyny ,
nie znając skutku
czujesz że to
 On
Pociąga Morze dłoni
 w dłoń........

***




DZIEKUJE ZA WASZE  DŁONIE



******
Alu nigdy Tobie tego nie zapomnę .
Ty
z czystego serca ot tak .....
Czy można pokochać kogos kogo sie nie zna
powiadam
TAK!!!!

5 Kommentare:

  1. oh aniu coz nam pozostaje tylko pamiec. chcialo by sie zyczyc wesolego alleluja choc smutek sie poglebia .ale trzymaj sie .moja mama niezyje juz 15 lat.odeszla 1 maja.

    AntwortenLöschen
  2. Pięknie piszesz Anusia.
    Tak pięknie pisze ktoś, kto ma czyste i dobre serce.
    Ty właśnie takie masz moja Kochana :*
    Przytulam mocno i czekam na Ciebie Moja Aneczko :)

    AntwortenLöschen
  3. Komentarz jest zbedny.Najdrozsze slowo na swiecie brzmi:. MATKA

    AntwortenLöschen
  4. Nawet nie wiesz Aniu jak twoje słowa koją:)Trzymaj się!

    AntwortenLöschen
  5. jest mi bardzo przykro !!!!boli to bardzo i długo będzie boleć !!!!ja miałam bardzo kochaną Teściową i zmarła na moich oczach w moje urodziny !!!!trzymaj sie jakos dasz rade ,a mama jest napewno z Tobą !!!!Pozdrawiam !!!!

    AntwortenLöschen