.

.

Donnerstag, 13. September 2018

Unscharf .......Bez ostrości.....



Unscharf ist das Privileg jeglicher Kunst .
*
Mein Leben bleibt mit Vollem Kontrast und in Farbe .
Ohne Retusche ohne Weichmacher .
Für diese genau Momente bin ich am Dankbarsten .

Die Harte Zeit meines Leben macht mich für das was ich heute  bin .
Und wenn das nur ein schönes Gefühl ist, es lohnt sich
durch und durch,
weiter und weiter,
Tag für Tag
in vollem Kontrast des Leben
 LEBEN .
*
ich hab dich Lieb
ja DICH





ps .E- Mail Adresse anna-herz arcor nicht mehr gültig .





Brak ostrosci jest przywilejem jakiejkolwiek sztuki.
*
Moje życie pozostaje w pełnym kontraście i kolorze.
Bez retuszu bez zmiekszania.
Za te chwile wlasnie jestem bardzo wdzięczna.

Ciężki okres mojego życia czyni mnie tym, czym jestem dzisiaj.
Nawet jeśli to po prostu jest to tylko miłe uczucie, warto
przez cały czas,
w kółko,
Dzień po dniu
w pełnym kontraście życia
 ŻYC.
*






ps. adres e-mail anna-herz arcor nie jest już ważny.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen