.

.

Dienstag, 3. Januar 2017

nie od i do po prostu teraz





 Były  rok nie był zły . Był wspaniały . Nauczył mie tak wiele . Każdy dzień , każdy moment był ważny . To właśnie na gruncie takich momentów kształtuje się moja przeszłość , przeszłość która jest  moja . Przeszłośc , której nie idzie zmienić ani zapomnieć , która  będzie mi towarzyszyć tak długo , jak moja mi nie znana przyszłość pozwoli . Tak na prawdę zmienia się tylko numer nic poza tym . Więc stary czy nowy , nie grają żadnej roli . Rolę gra TERAZ . Teraz idzie mi tak wspaniale ,że niektórzy odbiorą to jako pychę . A to dlatego , że nie odkryli swojego wspaniałego  TERAZ . Więc ,  żeby były rok został w przeszłości wspaniałym i niezapomnianym rokiem,  pracuj w TERAZ każdego dnia . 

*

W mojej pracy ucze  się każdego dnia czegoś nowego . Jestem otwarta na każdą sytuację . Na każdą ,  obojetnie czy przychylną czy nie . Bo kto z nas zna przyszłość  , kto ? Kto wie co nam pisane . 
Praca z Ludźmi i pracować dla ludzi jest jedną z najpiekniejszych zajęć  , które aktualnie wykonuję . Czytam , śpiewam , majsterkuję . Dyskutuję na wspaniałe tematy . Z moją partnerką serwujemy wspaniałe śniadania . Produkujemy hahaha.....niezapomnianą atmosferę przy pięknie zastawionym stole i świetle świec . Każdego dnia przeżywam to na nowo. W innym  kolorze i temacie. W październiku przejęłam kierownictwo  w naszym domu . Rzucając inną pracę w moim zawodzie , nie przypuszczałam , że kiedy kolwiek powiem , że to co robię dziś  jest pracą marzeń . Z tego powodu pieniądze nie grają takiej roli  , jak to jest w innych zawodach . 
Pracuję nad tym ,  aby to co wykonuję teraz , trwało do mojej zasłużonej starości . 
W moim życiu osobistym i rodzinnym zaszły też wielkie zmiany . Dla obcych , którzy nie znają naszej sytuacji ,pomyślą , że jest  nie ciekawa . Z tego powodu też nie zrozumieją mojego szczęścia .    Bezrobocie mojego męża przeraża moją dalszą rodzine i znajomych.  Ja muszę powiedzieć na dzień dzisiejszy, że ta "nieciekawa sytuacja" mnie po prostu uszczęśliwiła . Kto wie co się z nami stanie . Kto wie czy to dobre czy złe . Żyjemy Teraz . Wczoraj i zeszłego roku było pięknie. Jutro tylko BÓG wie .


Pozdrawiam w dalej przemijającym się  życiu , 
które nie toczy się od i  do i obietnic bez pokrycia.

Przeszłość nie istnieje , przyszłość nie w moich rękach 
ja żyję w teraz .
Życzę żywej Teraźniejszości . 
Ania




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen